Gamze_dogruca1 gyno ferro sanol 100 mg kullanan var mı ? Yan etkisini gördünüz mü hiç. Doktor yazmıştı henüz başlamadım.
TugcEsila Gamze_dogruca1 ben kullaniyorm bı yan etkisini görmedim ama gece uyumadan önce içip yatiyorm ben cnku sabah çay kahve tüketimim olduğu için ve her ilaç benm midemi bulandirdigi için içip uyuyorm iyi oluyor
tazeanne___ Gamze_dogruca1 bende hiç aç karna almadım kahvaltıdan 1,2 saat sonra filan aldım bi sıkıntı yaşamadım. Bana eczacım yemekten 1 saat önce alman yeterli olur demişti. Eğer kahve filan içiceksem de ilacı aldıktan sonra 1 saat kadar bekliyorum
aslikls3 Gamze_dogruca1 ben kullanıyorum geceleri uyumadan önce içip yatıyorum herhangi bir yan etki olmadı bende
TugcEsila Gamze_dogruca1 sabah aç karnına yapıyordu bende kahvaltı ederken zorlanıyordum sizde yatmadan önce içmeyi deneyebilirsiniz bir sakncasi yokms eczaneye de sormustm
ttazeannee Gamze_dogruca1 Herkeste etkisi farklıdır ama bu ilaç beni yerden yere vurdu mide bulantısı ayrı halsizlik ayrı içtiğim an dünyam kararıyordu
Ddem Gamze_dogruca1 3 buçuk aydır falan kullanıyorum hiçbir sıkıntı olmadı bende ilk başta sabah uyanır uyanmaz içiyordum sonra mide bulantısı yapıyor diye doktorum kahvaltıdan 1-2 saat sonra yada gece yatmadan önce içebilirsin demişti
e_blue_sky_a Gamze_dogruca1 mide bulantısı. Kahvaltıya oturmak gerekiyor hemen. Etkisi olması için de çay kahve almamak gerekir kahvaltıda. Çaysız olmaz dersen, kahvaltıdan 2saat sonra çay kahve içme o vakit al bunu sonra üstüne bsy ye….. Baya mide bulandırıcı
Haticer Gamze_dogruca1 bende aşırı derecede mide agrısı yaptı geberiyordum agrıdan mide bulantısından sonra braktım
Esm27 Gamze_dogruca1 bende bir dönem kabızlık yapmıştı. Sonra geçti ama. Ve tabi bütün demir ve B12 ler gibi çok kötü korkuyordu. 3 ay kullandım.