2cm açılma var nerdeyse 2 haftadır ama sancı yok denilcek kadar az ve düzensiz bende 37+5 im ama gerçekten psikolojik men çöktüm oğlum erken doğmuştu oyuzden bunuda böyle bekliyodum ama gelmiyor tabiki sağlıklı olsunda önemli olan o ama bedenen ve ruhen çöktüm