Yeliz34 Kızlar bugün doktor kontrolümüz vardı 30 cm boyumuz 580 gram kilomuz olmuş 👣🥰sizde durumlar nedir
Bebisbg34 Yeliz34 21+6 bugun gittim 28 cm 500 gram anormal mi ya normal dedi doktor ama seninki tam 22 haftamı
Yeliz34 Bebisbg34 kız aramızda 2 cmle 80 gram oynuyor sadece bence ikimizin bebişinede mahşallah 🥰🥰🥰😊gayet iyi
Yeliz34 Bebisbg34 takılma canım her bebeğin gelişimi farklıdır arada illa fark olur önemli olan sağlıklı doğmaları ❣️benim ikinci gebeliği ben bunu erken hissettim ilkte böyle değildi şuan baya haraketli şükür 🥰🙏
Bebisbg34 Yeliz34 tesekkkur ederım cok rahatlattın benı :) he ıkıncı gebelık ondan ben hıssediyorumda öyle sık değil arada bazen bi gün oynamadigi da oluuo 😍 saglıkla kucagımız alalım ınsallah🤲🏻
Yeliz34 Bebisbg34 bende herzman değil genelde uzandığım zaman hissediyorum zaten çok minikler uyuyorlar annesi 🥰🥰25 ten sonra güçlü güçlü vururlar inş❣️😊🙏