1palyaco Merhaba tabikide kıyaslama yapmak değil amacım ama haftasına göre nasıl diye merak ediyorum . 5haftalıkken ne kadardı keseniz ? Veya 4te 6da?
1palyaco mimar_anne maşallah 🧿 kesenin belli büyüme hızı varmı acaba . Yani mesela beta iki günde bir iki katı deniyor ya onun gibi .