gulcanak02_ merhaba. Ben de 1 hafta önce spinal anestezi ile sezaryen oldum. Hiçbir ağrı, sızı hissetmedim, 2-3 güne ayaklandım. Tabii ki dikişlerin olduğu yerdeki bant gerginlik yaptığından dolayı oturup kalkmakta zorlandım ama büyük zorluklar değil. ve bu da kişiden kişiye değişir, çok nazlı bi yapım yoktur belki de ondan. Eğer ağrım olsaydı ve çok kötü bi iyileşme süreci geçirseydim de bebeğimin doğduğu ana şahit olmak o ağrılara değerdi. Ben o yüzden geneli tercih etmedim.