petekceee MeLekl lierac evet pahalı ama jel kıvamında olduğu için uzun süre gidiyor ben bir paket almıştım 3 aydır kullanıyorum ve hala yarısı duruyor diyebilirim
Zeynep1121 Merhaba lierac çok güzel bir krem ve çok iyi geliyor çatlarken kaşıntı falan oluyor ya onları kesiyor kaşıntıyı falan. Ama biraz pahalı bir krem birde annemde kantaron yağı aldım onu kullanıyorum canım tavsiye ederim