Sinemgndg hafsasena Adetine daha var tek belirti sıcak basması başlı başına olmaz adetine kadar bekle çünkü adetle hamilelik belirtileri birebir aynı hamilelikte sadece adetin gecikiyor
hafsasena @Bebisbg34 hafif kasik ağrım var zaten daha 11 gün oluğu için çok bisey yaşamıyorum gibi bu gün dikkatimi çeken hararet basması oldu baya oldu hemde bas dönmem bir kaç kere oldu ama onunla alakası olduğunu düşünmüyorum çok çok erken gibime geliyor
Bebisbg34 hafsasena evet sanırım biraz erken daha var belirtilere diye düşünüyorum ama bellıde olmaz vucudunu kendın taniyorsun
hafsasena @Bebisbg34 aynen pisliojik olabilir diye takılmadım ama dediğim gibi en çok dikkatimi çeken ve çok sıklıkla olan sıcak basma daha önce de gebelik geçirdim böyle bisey yaşadığımı hatirlamiyorum
Bebisbg34 hafsasena yanı bellıde olmaz vucudunu sen twniyorsun dediğim gibi hayırlısı olsum :) test yaaparswn haber ver merak ettm bende
Sinemgndg hafsasena bence bekle biraz 2 3 gün varken adetine başka belirtiler olursa mide bulantısı baş dönmesi gibi erken gebelik testi yaparsın canım
hafsasena @ASE6154 evet 6 Kasım pazartesi günüydü bukadar erken belirti olmaz da diye dusunuyorum ama aklına takiliyor gene insanin
ASE6154 hafsasena canım daha yeni olmuş yumurtlama üzerinden en azından 10 gün geçmesi lazım gebelik oluşumu için ki belirtiler için yinede erken olur. Allah gönlüne göre versin 🙏