Zeyynnpp e nabızdan bakılan testler eğerki normalin üstünde yada altında ise referans dısı yazar regline daha 5 gün oldugu icin bu kadar düsük cıkmis benimkide 11.57 çıkmıstı bence hamilesin ama genede iki gün sonra test ver artısını gözlemle regliye yakın bazen bu sekilde gebelik hormonu artabiliyor ona kimyasal diyorlar