bende aynı şekilde 5+3 kese görüldü, 10 gün sonra gel tekrar bakalım dedi. 7+3 te gittim bebek görüldü🙏 hiiiç endişelenmeyin, bir gebelik varsa o gebeliğin yolunda gitmeme oranı çok ama çok düşükmüş. yolk sac oluştuysa bebişinde kalbini duyarsınız bence🥹 gönlünüzce olsun inşallah