papatya25_ Merhabalar amniyon sıvı azlığı yaşayanlar oldu mu? Neler yaptınız neden böyle oluyor bebek daha 22 haftalık
anapanda12 papatya25_ bende 37.haftada olmuştu amniyon sıvısı 3cmti 18cm olması gerekiyorken havuç suyu tüketmek istesem vaktim olmadı havucun kendisini tükettim 4 günde malum bi işe yaramadı havuç suyu deveci armudu elma ve en az 2.5 litre su tüketin
seymakrky papatya25_ benimde geçen hafta sınırda demişti bende bolca su ve havuç suyu tükettim on gün sonra suyu güzel dedi çok şükür şeker gibi bi sorununuz yoksa havuç suyunu deneyebilirsiniz ben her gün değil ama iki günde bir içmeye devam ediyorum
Oznurkk papatya25_ aynı haftalarda yaşadım. Her akşam havuç suyu içtim bol bol su içtim. Deveci armudu da arttırıyor.
Dilken Bende değil ama arkadaşımda oldu suyu sınırın da altına düşmüştü her gün armut ve havuç suyu içti çok şükür yükseldi ama doktoru bırakma ne yapıyorsan doğurana kadar devam et dedi
seymakrky papatya25_ 400 ml kadar içtim kahvaltıdan sonra bi bardak akşam da bi bardak olmak üzere faydasını gördüğümü düşünüyorum inşallah size de faydası olsun şifa olsun
Minigiim-vebenn52 papatya25_ doktor günde bir bardak dedi ama ben sabah akşam içiyorum armutta yiyorum şekerim yok diye yüklendim inşallah düzelir hepimizin
papatya25_ Shrhr çok stresli bi durum bir çok kişi karbonhidratı azaltarak suyu azaltmış şekeriniz ne durumda şekerde sebep oluyormuş
papatya25_ Oznurkk teşekkür ederim bende başlayacağım . Kaç haftalıksınız düzeldikten sonra tekrar öyle bir sorun oldu mu
Oznurkk papatya25_ rica ederim. İlk gebeliğimde bir kez yaşamıştım sonra da çok şükür sorun olmadı. Suyum düzene girmişti 38+1 de de doğum yapmıştım
papatya25_ Oznurkk maşallah darısı bizlerin başına inşallah düzelir. Bebeğinizde özellikle böbrekte sorun olmadı değil mi?
Minigiim-vebenn52 papatya25_ bende çok korkuyorum canım Allah yardımcımız olsun güzel haberler alalım vaktinde kavuşalım yavrularımıza inşallah