Brcun56 Kızlar karından ultrason oldu bugün. 5+4 üm ama bebek görünmedi. Ultrason sonrası bastırılan yerler çok ağrıyor sizde de oldu mu
mnkcvcv Brcun56 benimde 6 haftalıkken karından bakıldığında görülmemişti görülmediği içinde bastırdıklarindan dolayı biraz ağrı olmuştu vajinal olarak baktığında görüldü hatta kalp atışını da ilk o zaman duymuştum