annelik_4 ben 13 haftalıgım yaptırmadım ıkı doktora gözüktüm ikiside aynı şeyi dedi riskli cıkarsa aldırmıcaksan yaptırma ne gelirse kabul deyip önümğze bakalım dedi,ıkı gün önce kontorle gittim bebegim artık oglum diyebilirim cinsiyetimzde bellı oldu 🙈ellerini bildigin açıp kapatıyodu doktor bu çok iyi haber dedi beyin gelişimi sinirleri iyi ilerliyo demek oluyomus bu hareketler öyle görünce cok mutlu çok motive oldum,yaptırmadıgıma pişman olmustum ilk başta ama doktor böyle diyince pişmalıgım geçti