Ellove umrumdadegil hatta bjr tanesini ayicik battaniye kundak diye geciyor ondan alin benim hayatimi kurtardi o
Esraabbaa Benim de şubat sonu mart başı görünüyor doğumum. Bir tane çok kalın olmayan ama incede olmayan aldım, bir tane penye, iki adet 4 katlı müslinlerden, 1 adette normal ince müslin aldım şimdilik.
Eldgrn umrumdadegil Şubat bebesi anası olarak ben hastane çantasına 1 yünlü 1 nohut 1 muslin koymuştum yünlü lazım olmamıştı tedbir amaçlı koydum genel olarak dışarı pek cikarmayacaksaniz nohut muslin yeterli oluyor
FatmaGulce umrumdadegil benim Aralık bebeği olacak inşallah 2 müslin, 1 penye, bir triko ince, bir baya kalın polarlı triko aldım. Bir tane de dış tulum aldım baya kalın. Onu giydirip duruma göre battaniyeleri kullanacağım
asell13 umrumdadegil 2 kalın 2 polarlı yeterli bence ben birini evde birini dışarı çıkarken kullanırdım yedekli oluyor. Ayrıyeten işlenmiş el örgüsü de 2 tane vardı. Şimdi bu bebişede yine yaptım örgü bitane beğendiğm bar onuda yapacam inşallah cinsiyeti belli olsun ona göre yapim dedim
Canann1601 umrumdadegil ben iki tane penye battaniye bir tane kalın nohut battaniye iki tane de müslin aldım Aralık sonu doğumum
bdenerigokce umrumdadegil ince ayıcık battaniye almış annem, bir tane kalın battaniye almış Bir tane de ben isimli nohut battaniye aldım. Yeter dedi kaynanam🥰 kaynanam yanımda ona sordum😂 yoksa şu hani puffy battaniye yapıyorlar ya ondan yaptıracaktım şimdilik gerek yok dedi ama benim doğum yakın😂
umrumdadegil Teşekkürler hepinize kızlar hemen hemen herkes aynı cevabı vermiş demekki elimdekiler yeterli gelecek 🥰
bdenerigokce umrumdadegil 170 gibi bir şeydi sanırım tam hatırlamıyorum canım🥰😂 ilk hastane çıkışı aldım baya oldu o yüzden 😂😂
dilaraRecep umrumdadegil battaniye alma hastalığım var galiba Ben bir tane puffy battaniye yaptım 2 tane çok kalın battaniye 2 tane nohut battaniye 1 tane kundak battaniye 3 tane muslin 1 tanede 10 lu hastane çıkışı battaniye sayarsak baya var bu kadar almamdakş sebep tamamen heves 😅 ilk çocuğum kızdı onda bu kdr aldım hepsi pembe idi bunda erkek baştan aldım ama şuan kızım 2 bucuk yaşında battaniye çok lazım bence ya hayla şok kullanıyorum uyurken mesela ve bir yere giderken ben çantaya ayrı koyardım hep çantada kalırdı evde ayrı dururdu bölelikle unutma ihtimali olmazdı
busraayksll Müslinde al kalinlwra ek olarak parka götürürken felan çok lazım olur veya evde omzunda gazını cikariken felan
bdenerigokce umrumdadegil ama çok güzel, isimli olmasa bile bence bulunmalı. Kumaşını çok beğendim ben