Ftmgl-123 34 haftadayım. İki gündür ishal ve mide bulantısı şikayetim vardı. Bugün doktora gittiğimde nstde sancı çıktı serum takıp tekrar nstde baktılar sancı yine çıktı. Doktor progestan ve Nidicard diye ilaç başladı. Daha önce aynı şeyleri yaşayanlar var mıdır?
Mrvcakatt Ftmgl-123 aa ben de 34.haftada bu ilaci birakip birakmamayi dusunuyordum.. 20.haftadan beri nidicard kullaniyorum. Progestan 8.haftadan beri ilk kanama oldugu icindi. Sonrasinda kasilma gobek sertlesmesi icindi. Etki ediyor ama yine ara ara sertlesme oluyor. Beni 9. Hafta durduysa seni de 3 hafta falan durdurur bence
EbruBoluKaya Cuma günü hastanede yattım dün taburcu oldum 36+3 Ü yattığımda nst de geçmeyen ağrılar vardı 4 gece yattım yattığımda başladık nidicard , günde 3 serum dün taburcu oldum. 37+3 de 10 kasımda sezeryana alacak doktorum
EbruBoluKaya Crazy06 normalde tansiyon ilacı ama gebelikte kasılmalar ve ağrıları önlemek için kullanılıyor
Ftmgl-123 İnşallah ben kendim çok hissetmiyorum ama nstde sancılar sürekli yüksek çıkıyor. 2 hafta daha durur umarım