Eminesahin1 Merhaba 11 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim 2 3 gündür yürürken sol kasığımda ağrı gerilme hissediyorum ve vajina bölgemde de alt sol tarafta ağrı baskı hissediyorum normal mi acaba büyüdükleri için mi böyle oluyor?
Bebegim3444 Eminesahin1 benmde aynı şekildeydi doktorum nornal oldugunu belirtti. Hem rahim büyüyor hem bebekler büyüyor. 12. Haftamdan itibaren magnezyum başlattı kasıktaki agrilar icin.
Eminesahin1 Bebegim3444 magnezyum ne içiyorsunuz bende siyatik vardı o yüzden magnezyum verdi suda eritme akşam içmiştim sabah çok kusmuştum bidaha içemedim
Ebay53 O haftalarda bende de olmuştu.öncesinde düşüğüm olduğu için çok tedirgin oluyordum.uzanıp kendimi yormamaya özen gösterdim.şükür sıkıntı olmadı