6.haftamın içindeyim bugün hep alt karnım ve belim ağrıdı ama alt karnım böyle her an adet olucakmışım gibi hissediyorum öyle sancılı ağrıyor normal mi ne zaman ağrılar tehlikeli olur bu arada gebeliğim riskli değil her şey iyi dedi doktor geçen hafta