Bebekkkk saat 11 e kadar alıyorlar 11 i geçerse asla almıyorlar çünkü kanlar hastaneye gidiyor ama senin yerinde olsam eğer hastane yakınsa acilden gidip kan veririm daha iyi çünkü sağlık ocağında ki kanlar 1 gün sonra sonuç veriyor beklenmiş olduğu için doğruluk oranı çok düşük ve çoğu yüksek çıkıyor kesinlikle hastaneye gitmeni tavsiye ederim 1-2 saate çıkmış oluyor