Gulkar Hamza ismi ile ilgili ne düşünüyorsunuz acaba çevresinde bu isimden olanlar var mı karakterleri nasıl
Daisy0000 Gulkar İsim olarak çok sevdiğim bir isim fakat,kuzenimin çocuğunun adı ve karakterini hiç ama hiç sevmediğim için oğluma bu ismi koymak istemedim.. Karakteri çok kötü,annesini döven,kavga küfür kıyamet pislik bir insan.
YeniGelinMeselesi Bebeğimin cinsiyeti belli değil erkek olurs hamza istiyorum Hz hamzadan dolayı onun hayatını bizzat medinede mekkede dinlemiş biri olarak o kadar etkilendim ki oğlum olursa onun gibi heybetli cesaretli sadık efendimize bağlı evlat olsun istiyorum inşallah sizin evladınızda hayırlısıyla gelir:)
Gulkar YeniGelinMeselesi ne güzel yazdınız bende bu yüzden koymak istiyorum kalbim ısınıyor ama bir taraftanda korku var isim böyle heybetli geliyor
YeniGelinMeselesi Gulkar aynı fikirdeyim ama iyi düşünüp iyiye niyetlenmek önemli hamza ismindekiler genelde çok vicdanlı oluyormuş sadık oluyormuş öyle duymuştum sizde niyetinizi güzel eyleyin dua edin huyu hz hamzaya benzesin diye inşallah hayırlı evlat olucaktır ayrıca hamileyken ibrahim suresini dinlemek güzel ahlaklı yapıyormuş bebeği
Gulkar YeniGelinMeselesi ya öyle mi dinleyeyim okuyayım bolca aslında İbrahim ismide çok sıcak geliyor bakalım nasipte ne olacak yeni isimler ısınamıyorum bu isimler daha içimi ısıtıyor
YeniGelinMeselesi Gulkar Hangisi hoşunuza gidiyorsa yada çok ikilemdeyseniz istihareye yatın hangi isim hayırlı olucak diye hem çok duydum hamile annelere isim rüyada malum oluyor diye genelde son aylarda oluyormuş yani bakalımm bizde olucak mı🤭
Gulkar YeniGelinMeselesi sizin ki kaç haftalık oğlumun adı Ali çok seviyorum ismini her söylediğimde ilim aklıma geliyor ikinci bebisde öyle olsun istiyorum
YeniGelinMeselesi Gulkar 6 haftalığız daha yeniyiz yani 🥲 O kadar aynıyız ki bende Ali ve hamza diyordum eşimle hamza da ortak karar verdik erkek olursa eğer 🤭
Gulkar YeniGelinMeselesi inşallah Allah gönlünüze göre versin 😍 çok yeni sizinki ilk bebek mi benim eşim isim konusunda ve cinsiyet konusunda boşver diyor sağlıkla.gelsinde gelince koyarız adını diyor
YeniGelinMeselesi Gulkar evet ilk bebek bizim içimden kız geçiyor ama Allah gerçekten sağlıklı sıhhatli hayırlı evlat versin isimde konur eşyasıda alınır yani benim eşimde öyle zamanı gelsin diyor hep ama ilk olunca bide her şeyi düşünüyo insan🤭😊