Kızlar bebeğimin yüzü atopik alerji testi yaptırmıştık birsey çıkmadı şuan 14 aylık olduk yine çıktı alerji mi oldu ne oldu bilemiyoruz yarın tekrar test yaptıracağız. Şampuanın da iyi gelmediğini düşünüyorum mustela kullandık sevmedik şuan sebamed kullanıyoruz oda kurttu nemli tutacak bir şampuan lazım 🥹