Elifff7272 Kozlar 4 haftalık gebeyim daha ama kasıklarım ağrıyo çok hafif arada da böyle bıçak saplanır gibi oluyo ama hemen geçiyo bilgisi olan var mı
evrimdogan Merhaba ben de altı haftalık hamileyim bende de ara ara oluyor normal olduğunu düşünüyorum aşırı olursa tabi dr a gitmek gerekir
Elfckmn O haftalarda oluyor ben 17+4 oldum hala arada oluyor ama o dönemlerde çok oluyordu şuan nadir oluyor