öncelikle bu postu açtığıma inanamıyorum. bugün 37. hafta kontrolüne gittik. dr nst sonucunu beğenmediği için serum verdi. serumdan sonraki nst sonucunu da beğenmedi. bebeklerin hareketlerini az buldu sanırım. yemek ye gel dedi. yemekten sonra daha iyi hareketleri dedi. yarın sabah 9da aç bir şekilde ve hazırlıklı gel nst sonuçları yine aynı çıkarsa alacağım dedi. doğumhanedeki ebeler büyük ihtimalle alır dediler. hazırlıklarımı tamamladım. bebeğimin hareketlerini kontrol ediyorum. umarım yarın alır çünkü bu stres beni yoruyor. hareket etmediği her an korkuyorum. sizce alacak mı yarınn