Merhaba arkadaşlar adet olmadım doktora gittim folikül kıst var dedi kanda gebelik baktı negatif 4 cm adet söktürücü verdi olunca yine gel bitince 3 hafta içinde listesi bakacağız dedi fakat ilacı bitireli bugun 3 gün oldu ama hala adet olmadım normalmi acaba ya