Brcesresl günde 3 litre su içen ben şuan içemiyorum , 9+3 teyim ve mide bulantım var prilam dr içiyorum ama çok azaltıyor tamamen geçmiyor. sprite çok iyi geliyor :) benim gibi su içemeyen var mı ?
Deryarr Brcesresl bende hazır su bir tek iciyorum cesme suyundan tıskınıyorum 8 haftalık oldum bulantılarım oluyo ne zaman biter bılmıyorum 😔
Sevvooi Brcesresl ay bende su içemiyorum. Folik asiti içerken içtiğim iki yudum su bile miğdemi bulandırıyor.
Mevludealtungok Brcesresl içine limon katıp içmeyi dene ilk haftalarda su çok önemli bana su kokuyordu 5 ay suyu bile kusuyordum ilaç içtiğim halde
ruveyda123 Bir zamanlar bende sizin gibiydim hiç geçmeyecek sandım 4 ay bana o kadar uzun geldi ki ama çok şükür geçti darısı size inşallah