Bella0312 Adetim her zaman düzensiz. 2 gün önce kahverengi leke gördüm. Ertesi gün daha açık leke gördüm bi daha görmedim yerleşme kanı olabilir mi ve ilkkez adet günümle birebir aynı gün böyle bişey yaşadım. Yerleşme kanı görenler beni bilgilendirebilir mi?
mavi2904 Bella0312 bende dün lekelenme gördüm bu günde öyle damarlı bş geldi bende bilmiyorum açıkcası canım test yaptım çıkmadı dn az ⅚ gün sonrası belli ediyomuş. Hayırlısı bakalım
Buseemm Bella0312 yani toplam 3 gün oncesinde degil mi goedugun lekelenme bende o sekilde gordum ve test yaptim adet gunumde hamileydim o zmn kan verdim cikmisti sen de vi kan ver cnm
Melk_plt00 Bella0312 ayyy şuan bu durumu ben yaşıyorum 2 gün var adetime kahverengi akıntım var 2 gündür neden böyle acaba test yaptım çıkmadı