Ftm_75 sehrengiz_8 hayir canım benim doktorum klinikte çalıştığı için saat 5 den sonra gidiyoruz sana mutlaka haber ederim
sehrengiz_8 Ftm_75 iyi çok şükür sizle aynıydık 5+2 haftalarımızda ikimizde sadece kese görmüştük bebek vesaire görülmemişti benimde Salı günü kalp atışım duyuldu inşaAllah sağlıkla ilerler sağlıkla kucağımıza alırız