Ikincikezannetugce Kızlar yarın 16+2 olacağım özel hastaneye gitsem cinsiyeti belli olur mu sizce daha ince gittiğim 2 farklı devlet hastanesi biri kız biri erkeğe benziyor dedi .
120622Aht Ikincikezannetugce Özel takipliyim ama o zaman doktorum net olması için 17 ve 18 . Haftaları bekliyelim demişti
Ikincikezannetugce Mia0121 ya beni kendi doktorum kararsız birakti bacak arasi boş yüzde 90 kız dedi,başka devlet hastanesi de baca arasında parlaklık gözüküyor dedi erkek olabilir
Mia0121 Ikincikezannetugce yani özellerin ultrasonu daha iyi her zaman devlet siyah beyaz ondan bilemedim bende doktorlarım tecrübesine kalmış seninki ☺️