8 aylık bebeğim var, emzirdiğim için çok düzensiz adet oluyordum mesela 8 ayda 3 kere hastalandım, bu yüzden hiç ihtimal vermiyordum. 2 haftadır mide bulantısından yemek bile yiyemiyorum ve çok halsizlik vardı bende şüphelendim Sağlık ocağına kan vermeye gittim ve gebe olduğumu öğrendim. O gün hemen kadın doğuma randevu alıp kontrole gittim ve doktor 1 2 hafta içinde emzirmeyi sonlandırmam gerektiğini söyledi yoksa düşük riski olabiliyormuş. Doktorun yanında olgun yaşta bir asistanı vardı bana arkasından emzirmeye devam et bendede aynı şey oldu devam ettim bir sorun olmadı dedi doktorda bunu duydu tabi sende olmadı diye onda da olmayacak değil hem bebeği 8 aylık olmuş ek gıdaya geçmiş yeterli, doğduğu günden beri anne sütü alamayan bebekler var kendini kötü hissetme diyerek motive etmeye çalıştı ama ben çok kararsızım aranızda böyle bir durum yaşayan var mı, folikasit ve mide bulantısı ilaçlarımı kullanmayada başlamadım korkudan emzirmeye devam ediyorum diye lütfen yardımcı olun.😔