Slntnrkulu Kızlar ya nolur yazın. 17+4 kız bebek bekliyorum hamdolsun. Zaten basenim vardı artık çoook daha fazla. Doğumdan sonra gider mi…
Mucizem14 Slntnrkulu Benimde bebegim kiz 37+3 son iki haftadir benimde basenler baya burdayim diyor ama hurafemidir bi gercekligi varmi bilmem ama kiz cocukta olur derler dogumdsn sonra normale donuyor die biliyorum