Kızlar yeni doğum yaptım. Bebegim bugün 19 günlük. En başından beri anne sütüyle gidiyoruz. Doktor zaten aksini söylemedi. 2 günde 1 50 gr alıyorsa yeterlidir demişti. Bende riske atmamak için eve bebek tartısı aldım. Şuan iyi gidiyoruz. Fakat bebegim sürekli memede olmak istiyor. Ve memede yarım saatten fazla kalıyor. Bunu gören annem kayınvalidem sütün az demekki doymuyor. Çekmek istiyor diyor sürekli. Yaa doymasa kaka da çişte sıkıntı olur. Tamam öyle şırıl şırıl süt olmasada ben onun doydugunu hissediyorum. Yani ciddeen bu konusmalar bu sefer bende acaba duygusu olusuturuo. Acaba cidden sütmü yetmiyor diye dert ediyorum. Çok üzülüyorum. İlla mamamı vercez yani