Tazeanne68 kumsal__ adetim bitince Bi tane abla vardı tanıdığımız dualı şekilde masaj yaparak önce bele sonra kaşığa ovuyor iyice gevşetiyor sonra boynumun altına Bi yemeniyi çapraz yaptı iyice salladı beni gevsetti birden Bi çekti belime kadar tüm kuluclar kırıldı çekildi ertesi günde ilişki oldu Bi gün arayla tuttu fizyoterapi gibi bisey yaptı Yani çevremde o şekilde çok kalan var ben inanmiyordum korkuyordum artk 1.5 sene hiç biset olmayinca denemek istedim iyiki de denedim Yani o ay gebe kaldım
kumsal__ Tazeanne68 adına çok sevindim canım benimde 3yil olcak bı bu kaldı denemediğim çevremde arastirim olmadı yapan varmı diye göbek düşmesi için yaptırmıştım fakat sonuç alamadım bide bunu denim daha öncede başka postlarda yapanlar vardı o esnada tedavi sürecinde olduğum için dikkatimi çekmemişti
kbryzb Tatunya canım mfk takviyesinde eş paketimi kullandın eşinle birlikte ben onu çok okudum kimisine adet geciktirmesi yapmış kimisine de eşlerinde sperm düşüklüğü yapmış ben o markanın folik asitini kullanmayı düşünüyorum bir buçuk ay önce kimyasal gebelik geçirmiştim
Nurumsun Gebelik öncesi sağlık ocağına gidip gebelik düşünüyorum degerlerime baktırmak istiyorum demiştim ben. Çıkan sonuçlara göre de takviye almaya başlamıştım. Gebelikten önce folik asit, magnezyum, D vitamini ve demir kullandım kısa bir süre.
Tazeanne68 kumsal__ göbek için ayri da yumurtalık etrafında iltihap birikiyormus galiba bel çekince akiyotmus büyüklerim öyle dedi göbek için sadece göbeği çekiyorlar bel cektirmede baya masaj yapıyor çiğniyor bildigin belini falan
m-t Eda_tekin soğan kürü, incir kürü birde kovaya sıcak su koyup uzerine oturup buharindan kanalları açmak iyi gelebilir. Ben bunları yaptım.
tugba_2365 Eda_tekin öncesinde dahiliyeye gittim ve takviyelere basladim folik ve b12 gibi. İlk kızımda 1 yılın sonunda hamile kalmıştım bir sorun olmamasına rağmen, stres faktörünü azaltmaya çalıştık. Clife bal karışımı kullandım 2 gebeligimde de. Bir de pregnacare him&her vitamin takviyesi var kadın ve erkek için onu kullandık eşimle. Clife ve pregnacare kutuları bitmeden gebelik haberini aldim
Sankus Eda_tekin inşallah en yakın zamanda kalırsınız bende evlendikten 1 buçuk sene sonra hamile kaldım hiçbir sorun yoktu bizdede su an 5 aylık gebeyim kafanıza takmayın beklemediğiniz bir anda oluyo rabbim en doğru zamanda veriyo
kumsal__ Tazeanne68 bunu hiç bilmiyordum çok teşekkür ederim arastiricam cevremde belkide bu yüzden tuplerim kapaniyor