Nasıl gidiyor normal doğum mu sezeryan mı sebeplerinin neler konuşalım mı ☺️😊
Biz bugün 37 son günü yarın 38. Haftama giriyoruz suanlik normal görünüyor ama korkuyorum stresli heyecanlym çatı muayenesi falan yaplmadı ya çatm darsa , suyum erken gelirse falan düşünceler geliyor aklıma korkuyorum