Demetgd Kızlar fırınımda kek pişiremiyorum her şeyi denedim içi bir türlü pişmiyor. Airfryer da kek yapanlar hangi kalıbı kullanıyorsunuz? Nereden aldınız?
teachermom1 Demetgd Alt üst pişirme modunda pişirin, fırın önceden ısıtılmış olsun. Ben de fırında kek yapamıyordum bu iki adımı da düzgün yapınca iyi pişiyor.
Enas2365 Demetgd ben airfryer içine sığan metal baton kek kalıbı kullanıyorum. Fırında yapılmış gibi güzel kabarıyor.
Demetgd teachermom1 Bütün önerileri yaptım inanın olmuyo çözemedim . Airfryer de yapanlar var görüyorum ama kalıp lazım belki buradan önerenler olur
Enas2365 Demetgd hepsiburada dan aldım. Benim airfryerım 2 hazneli 10lt Yui marka. Hazne dikdörtgen olduğu için baton kek kalıbı tam sığıyor