Nurseher1 ilk hamileliğimde 7 haftalıkken bir gün boyunca kahverengi akıntım devam etti çalışıyordum ağır işte doktor kese aşağıda düşebilir diye rapor vermişti iki hafta evde iş yapmayıp yatmıştım ayaklarımı havaya kaldırmıştım sonra eski haline dönmüştü sen yinede bir doktora görün muhakkak belki yerleşme kanaması filanda olabilir ama ihmal etme uzan ayaklarını kaldır dinlen yorma kendini ❤️