Betussss111 40 haftalık oldum heyecanla bekliyorumm ve her hangi bir işaret yok sanırım çocuğu yuttum kızlar 🤣🤣
Damla1623 Bende 38 oldum 😂 cuma doğum 2. Doğum olcak ama ilkinden daha fazla heyecan var Allah yardımcımız olsun 😃❤️