Bir böbreği 2 mm diğeri 4 mm dedi çok değil ama diğerinden daha geniş diye söyledi doktor biraz araştırdım ama çok daha genişleri varmış kontrole geldiğinde hatırlat tekrar bakalım dedi doktorum yaşayan oldu mu böyle bir şeyi neyden olur yada kafama takıldı çok