Zeehraaaa Kızlar d vitamini ni nasıl kullanıyorsunuz ilk defa kullanmaya başlayacağım suya, ekmeğe falan damlatıp mı kullanılıyor yani bu şekilde
Kelebek1_ Zeehraaaa damlayı ekmeğe damlayıp ekmeği ye sıvıyla alındığında idrarla gidiyor hemen diye biliyorum ben öyle kullanıyorum
Mmnj Zeehraaaa ekmege damlatılıyor asla o şekilde kullanamam meyve nin üstüne damlatıp birden atıyom agzıma
Sbha_13 Zeehraaaa ben icemedim bir turlu ya saglik ocagi verdi ekmegin ustune dokup iciyordum midem bulaniyordu doktora soyledim tekrar damla olarak baska bitane yazdi onuda icemedim direk kusturuyordu beni😭
Kelebek1_ Zeehraaaa nasıl yazıyorsa benimde öyleydi sanırım 9 damla olması gerek tam net hatırlamıyorum ama o aralıkta
Zeehraaaa Kelebek1_ doktorun verdiği reçete de 8 damla yazıyor üzerinde de kutunun yetişkinler de 8 damla yazıyor Ama yinede sormak istedim
Kelebek1_ Zeehraaaa doğrudur ben kutuyu attım o yüzden net söyleyemiyorum ama yazılan kadar kullanın yeterli olur
11-02- Zeehraaaa d vitamini en iyi yoğurtla emilir bir kaşık yoğurda damla şeklinde damlatarak ye hem daha faydalı olur hem de tiksinmezsin