Zhdsngz dünden beri aynı şikayet bende de var.dun temizlik yaptım bugunde biraz fazla yürüdüm galiba,rahmin tam giriş kısmında ağırlık,biraz ağrı,tam tarifimi mümkün olmayan bisey,çok ağrımıyor ama rahatsız edici daha önce yaşamadığım için hemen doktorumla görüştüm bu aylarda rahim genişlemesine bağlı olarak ağrılar olabilir kendinide yormuş olabilirsin dedi,dinlen be poponun altına yastık koyarak yat biraz rahatlatır dedi bu arada 15+3 günlük gebeyim