Kızlar selam
Şuan 30+2 deyim 32 haftada işten çıkmayı planlıyorum ama 32.haftada çalışacakmıyım yoksa rapor alıp gitmeyecekmiyim o haftada ?
Ve doğum ücretini nasıl aldınız kaç ay sonra ücreti yattı bilgi verir misiniz ?
Süreçle ilgili herkes bişey söylüyor kafam karıştı sizin süreç nasıl ilerlemişti ?:)