Baharctn İki gündür adetim gecikiyor beyaz akıntım fazla bel ağrım var sizce erken gebelik testi yapmali miyim çıkar mı sizce
Efnanefnan Baharctn erken gebelik testi gunun her saatinde yapilabilir adi ustunde :) insallah vardir
Baharctn birmucize1 çıkmadı maalesef test yaptım üçüncü günü olduğuna rağmen adet gecikmesi yaşıyor olabilirim ya da yarın tekrardan yapmalı mıyım sizce :(
Baharctn CKATAR biraz daha bekleyin isterseniz bende erken test yapmadım bugün üçüncü günüm ama yarın sabah ilk idrar testi ile yapcm daha net sonuç vermesi için:)
Sadeceanne2 Normal testte de çıkar günün geçmiş ki 😊😊inşallah nasip olsun günü gününe oluyor isen adetini Hamilelik vardır 🤲🤲🤲🤲
Baharctn Sadeceanne2 rabbim nasip ede inşallah ama yine de korkuyorum yarın yapmayı düşünüyorum erken saatte
Sadeceanne2 Baharctn korkmayın ne olur biliyorum çok zor ama. Nasip ne zaman ise o zaman hayırlı sı ile düşer rahme hayırlı uzun ömür lü. Güzel nasipli sağlıklı sını nasip eylesin mevlam
Baharctn duygu26 maalesef adet gecikmesi yaşıyorum sadece sanırım ya da bir kaç gün daha beklerim regl olmazsam tekrardan yaparım sizce :(
Buseemm Baharctn teste cok guvenme bende cok test yaptim hyalet denecek kdr silik cizgiler cikti hepsinde ama adet oldum yine
Sadeceanne2 Baharctn bence yap ama kan versen daha bir garanti olur unutma rabbim geciktirirse güzelleştirir elbet nasibi olduğu gün gelecek sana dilerim gelmiştir anneciğinin rahmine sıkı sıkı tutunmuştur