Merhaba arkadaşlar transferimin 11. Günü bugun göğüslerim şişti, bel ağrım ve adet sancısı gibi kasıklarıma ağrı giriyor, afedersiniz ama idrarımı yaptıktan sonra sildiğimde peçeteye sarı su gibi birşey geliyor, gündüzleri uyku basıyor sizin belirtileriniz nelerdi acaba