Hafizeipek newbabyno2 yeşil çay yasak diye biliyorum ben normalde hergün içerdim ben de çok özledim yeşilçayi 🤤
Asliii35 Yeşilçay içemiyoruz sebebi de foremen ovale denilen kalp deliği Doğum ilk nefeslerinde her bebekte kapanması gerekir Yeşilçay bu foromen ovalenin kapanmasını zorlaştırır... hani diyor ya insanlar cocugumun kalbi delikmiş işte bahsettikleri bu delik her insanda vardır ama ilk nefesler ile Doğum sonrası kapanır. Kapanmaz ise bu tablo oluşur. ananas da kontraksiyon tetikliyor erken Doğum ? İhtimalini arttırır ananas bir trimestrda tüketilebiliyorduk ama hangi trimestr hatırlayamıyorum kısacası içemeyiz kaçarak uzaklaşmalıyız ha içtiysek de korkmamak lazım ama artık içmemek lazım
Asliii35 Ben de yeşilçaaaay diye yanıp tutuşuyorum doğadanın Yaseminli yesilçayı büyülü bohça serisini çok özledim