Merhaba arkadaşlar 6 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim ve ikinci hamileliğim şuan bi sağlıklı erkek çocuk olsun istiyorum ilk çocuğum kız. Kimi arkadaşlar keseden tahmin ediyor ama bunlar doğru mu inanmalı mıyım çok istiyorum dua ediyorum bilmiyorum kese 4 haftalıkken kasık ortasında idi bugün solda. Minicik zaten belli değil ama yüzük testi filan hurafe mi 😃