Asliasyam Kızımın adı Asya bi kızım daha olursa adını Arya ya da Alya düşünmüştüm şimdi 6 haftalık hamileyim ve sağlıklı bi erkek bebek olsun diye dua ediyorum çok istiyorum inşallah bu isimler uyumlu idi 😊
Ebrugll Gulmasal yaaa hep derdim koyucam diye Asya’da sonradan eklendi işte asya ismi tek başına güzel ya
Asliasyam Gulmasal ya ben sandım ki ikinci çocuk için uyumlu isim sordunuz asyayı tek koymanızı tavsiye ederim 😃🙏🏻
Asliasyam Ebrugll kesinlikle tek isim olarak güzel ben sandım ki ikinci çocuk da isimler uyumlu olsun 😄