mommys1 benim kizimin adi gunes. 2.5 yasinda her zaman kendi kararlari olan bir bebek oldu hem cok duyarli hemde duygusal bir bebek inatci ayni zamanda. Ben kizimin adini cok seviyorum ona da cok yakisiyor. İntenretten bu ismin karakterlerine bakabilirsin canim