Fulya1 Merhaba arkadaşlar 24+2 de 2 hafta gelişim geriliği oldığunu öğrendim 2 hafta sonra gittiğimde yine aynı şekilde 26yken 24 düm perinatolojiye gittim bebekde hiç bi sıkıntı yok neyden olduğu belli değil fetal dna ve dataylıda normal çıkmıştı bugün tekrar baktı herhangi bir sorun olmadığını ama bi sebebi olması gerektiğini söyledi tansiyınm ve şkerimde yok kan akışında da bi problem yok böyle bi durumla karşılaşan oldu mı
merbay5 Fulya1 merhaba bende de aynısı oldu 25 haftalıkken 23 hafta olarak gözüküyordu yediklerime dikkat ettim kan üzümü kuruyemiş muz süt balık tükettim sürekli 27 haftalıkken tekrar gittiğimde 27+3 olarak gözüküyordu çok stres yapmayın onunda etkisi oluyor
Ebrugll Fulya1 geç dollenmeden kaynaklı olduğunu dediler bendede var herhangi bi sorun yok ama geriden geliyor bence beslenmeyle alakalı
Eloo1207 Fulya1 bana da 26. Haftada karın çevresi 1hafta geriden geliyor dedi. Benim kan pıhtılaşmasi gecirdigimden dolayı olur dediler. Ama çoğu kişide görünüyor içinizi ferah tutun 🙏
Dmlaydn Fulya1 benim de aynı şekilde baştan beri hep 2 hafta geri görünüyor. Her kontrol sonrası aldığı kilo normal oluyor ve daha geriye gitmiyor. Şuan 35. Haftadayım ve doktorum baştan beri minyon olduğunu ve herşeyin normal olduğunu her bebeğin aynı kiloda olamayacağını genetik özelliklerimizin bunu etkilediğini söylüyor. Ben takılmayı bırakıp kabullendim sağlığı yerinde olduğu için sizinde öyleyse eğer düşünmeyin ve stres yapmayın çok rastlanan bir durum 2 hafta gerilik
Fulya1 Ceviz muz kaşar kefir ve balık tüketmeye çalışıyorum ama pekde faydası olmamış hala 2 hafta geriden 200 gram almış ama Tüm teslerimi yapmama rağmen böyle olması endişelendirdi karından sıvı almayı önerdi fetal dna da bi sorun yoktu
cennettemel Bende de var iki hafta gerilik fetal dna,ikili tarama,detaylı ultrasonum temiz cikti haftalik kontrole gidiyorum kan akimina bakiliyor aşırı stres oluyorum ve daha 28+3 falaniz
Fulya1 cennettemel bende 26+2yim bi sorun çıkmaması da beni endişelendrdi bi sebebi olması gerekiyomış stres yaptım baya
cennettemel Fulya1 bi sebep olmasi gerekmiyor bebek minyon da olabilir yani ama doktorlar hep kötüye yoruyor