Arkadaşlar şuan 5. Haftadayım pazartesinden beri lekelenmem snrada kanamaya döndü ıkı gündür hastaneye gıdıyordum dün progestan verıldı günde ıkı kere kullanıyorum bi tane düşüğüm oldu aynı böyle leke kanamayla başladı ama 2. Gün düştü günlük pedi doldurmuyor bı günde böyle yaşayanlar var mı acaba bu kanama durur mu biraz endişeliyim