Kürtaj sonrası düzensiz olabiliyor adet. Benim 2 defadır erken oluyor. Geçen ay korunmadım hamilelik belirtileri vardı açık pembe kan geldi azcık yerleşme sandım ama adet oldum. Yani demem o ki adet düzensizliği olabilir.Adetiniz sökülmüyor olabilir.Tabi gebelikte olabilir ama 4,5 gün geçmesini bekleyin.