Oznuroznuro Hanımlar 75 Gr şeker yüklemesi yaptırdım ilk bı saatlik sonuç 165 ikincisi 110 çıktı ama ben çok kötü oldum mide bulantısı uyku karın ağrısı bu sonuçlar sizce normal mi
sekerinannesi_ Oznuroznuro Hemen insülin vermez benim 238 çıktı ona rağmen vermedi. Diyetisyene gönderir. 3 günlük kendiniz ölçüm yaparsınız. Sonuçlara göre hareket eder. Ama ilk diyet veriyorlar. Ben 19.haftada şeker tanısı aldım. Diyetle ilerledim. 30dan artık diyete rağmen yükselince insüline başladılar.
Melike_4949 Oznuroznuro diyet başlarsınız ve bence,onunla düzene girer glukoz ağır karın ağrısı mide bulantısı yapar normal
fatos2404 Oznuroznuro 5 yaşında oğlum var yaptırmadım şuna 7+3’teyiz bunda da yaptırmayı düşünmüyorum
Oznuroznuro naneliseker_ acaba insilune baslarmi yada diyetmi verir yarın bakacak doktorum ama biz analar sabırsız meraklı 🙈
naneliseker_ Oznuroznuro ünsilin sanmıyorum . Sizin değerler güzel az sınırdaki için biraz seker ekmek az ye veya yeme der.. :)
Oznuroznuro sekerinannesi_ sekerinannesi_ Allah sizede şifa versin banada hayırlısıyla bı kucağımıza alsaydık🤲🏻🤲🏻
Oznuroznuro fatos2404 bende düşünmüyordum hatta şu an 31 haftaya giricemmama hızlı kilo almadan dolayı ve ailemde olmasından dolayı doktor.asiri ısrar etti bende yaptırdım yoksa bende oğlumda yaptirmamistim
fatos2404 Oznuroznuro Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🤲🏻 2. gebelikler hep mi böyle acaba bende oğlumda toplam 12 kg aldım ama şuan 7+4 yarım nerdesiniz 1 kg almışım bile