OzlemC bizim mavi naylona karbeyaz bezlerimiz varmış onlarla büyümüşüz. Benim 2tane zibinım varmış annemin diğeri kurumadan üstümdeki kirletecegim diye ödü koparmış. Sobalı odada abim ablam ben koltuklarda yatak yaparak uyuduk büyüdük. Bir ayakkabı 1terlik ile büyüdük. Geçenlerde benle tartıştı birisi, bebek 2bucuk yaşına gelse de altına yaparmış da, hazır değilse imiş, ben yürür yürümez tuvalete alışmışım, bizim anneler kolay değil tabii kakayı akıt çamaşır suyuna yatır merdanelide yıka…… şimdi üni baby zararlı imiş dalın içeriği temiz değilmiş de,,,,, siveno olacakmış vs….. sonuç olarak, çocuğunu ihmal etme mahrum bırakma ama abartma da…… çocuğuma veya kendime zarar veririm düşüncelerini sil kafandan. Eşine emanet et bebeğini uyu banyo yap yürüyüş yap. Kendini biraz rahat bırak.