Cerennnnn kuzum çatı muayenesinden sonra evet biraz kan gelebilir ama silince peçeteye gelicek kadardır. Öyle akan bi kan hiç normal gelmedi bana. Kaldı ki benim de çatı muayenesinden 1 gün sonra nişanım gelmişti ama peçeteye silecek kadardı. Öyle ped değişecek kadar değildi. Ve hamileliğin doğum dahil hiçbi evresinde kıpkırmızı kan gelmesinin normal olmadığını söylüyor doktorlar.